viernes, 27 de noviembre de 2020

Anem a comprar llibres virtual

 

Des de fa uns anys, la biblioteca i el punt jove organitzen l’activitat “Anem a comprar llibres”, una activitat dirigida als joves de 12 a 17 anys i que té per objectiu  que siguin els propis joves els qui escullin els llibres que formen part del racó jove de la biblioteca.

Durant el 2020 aquesta activitat s’ha pogut fer dues vegades amb dues modalitats diferents:

-          El mes de març 6 joves, la bibliotecària i la dinamitzadora juvenil van anar d’excursió a una llibreria de Vic a escollir i a comprar els llibres per portar-los després a la biblioteca.

-          Mes de novembre, modalitat virtual. Degut a la situació d’emergència sanitària l’activitat s’ha adaptat a les circumstàncies i els joves han fet la compra virtual des de la biblioteca.

Us presentem doncs el resultat de l’activitat “Anem a comprar llibres virtual”

(podeu trobar aquests llibres al racó del llibre del FlikFlak fins el proper mes de març, quan tornem a fer l’activitat)

-          Compra de llibres feta per les membres del Club de lectura jove de la biblioteca

o   Natasha PRESTON. El soterrani

Per escapar d’ell, l’has de conèixer... Quatre noies tancades. Elles son les seves flors, perfectes i pures. Però, quant de temps podran sobreviure dins del soterrani?

o   Natasha PRESTON. L’anònim

Un admirador secret pot ser mortal. Quan la Lylah i els seus amics van rebre l’anònim, s’ho van prendre a broma. Un admirador secret? Semblava una tonteria per la que no valia la pena  preocupar-se. Aquest va ser el primer error. Perquè aviat un d’ells va desaparèixer... i va aparèixer un nou missatge: SERÀS MEVA.

 



-          Compra de llibres feta a partir de les propostes dels alumnes de 1r d’ESO de l’Institut Escola Carles Capdevila

o   Angel BURGAS. Kamal y los alfabetistas

¿Cómo pueden convivir, en una historia urbana, alemanes, turcos, okupas, monstruos, punkis, iluminados, nazis, ángeles, resucitados, obsesos, bailarines de Bollywood y el antigua alfabeto otomano? ¡Aquí lo hacen! En esta trepidante aventura entre Estambul y Berlín; mediante un mosaico de culturas y un collage de maneras de ver y vivir la vida; a través de un ritmo endiablado, a base de humor, ironía y carcajadas, con transformaciones, allanamientos de morada y teorías sobre el fin del universo incluídas.

La vida familiar, la vida alternativa, las distintas religiones, la historia del pueblo alemán y los seres con poder maléfico se dan la mano en las peripecias de Kamal, un chaval de trece años al que se le encomienda una misión: salvar el mundo.

 

o    Còmics de la Rania TELGEMEIER

§  ¡Sonríe! Raina va a sexto y su único deseo es ser una chica normal. Pero una noche, después de una reunión de scouts, tropieza y se lesiona gravemente los dos incisivos. Empieza entonces un largo y frustrante periplo entre aparatos de quita y pon, operaciones, un bochornoso arco facial y hasta un paladar con dientes postizos. Encima tiene qeu lidiar con otras cosas: un terremoto de primera magnitud, el lío de los chicos y unas amigas que resultan no serlo tanto.

§  Hermanas Raina siempre había querido tener una hermana pero cuando nació Amara las cosas no salieron como esperaba. A través de flashbacks, Rania relata los diversos encontronazos con su hermana pequeña, protestona, quejica y solitaria. Pero un largo viaje en coche desde San Francisco a Colorado puede que le brinde la oportunidad de acercarse a ella. Al fin y al cabo, son hermanas.

§  Coraje Rania se despierta una noche con dolores de estómago y ganas de vomitar. Lo que en un principio cree que es un virus contagioso se convierte en la expresión física de su ansiedad. La familia, la escuela, el cambio en los amigos, la timidez en clase o la alimentación tienen parte de la culpa. Afortunadamente, sus padres de dan cuenta de ello y toman una decisión importante para ayudarla. Pero será ella quien tenga que hacer frente a sus miedos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario